Breipatroon dames vest met sjaalkraag

Geplaatst op: 03.12.2020

VEST Ecopuno. Bijzonder opvallend zijn de metalen knopen met strass-steentjes, die de vrouwelijke look van een dirndl perfect afronden.

Het basispatroon van deze raglan brei je razendsnel. Merk: Schöffel. Kant de steken voor de schouder af op dezelfde hoogte als bij het rugpand.

Materiaal: Scheepjes Larra rood 12—13—14 bollen, naalden nummer 3½. Dames gewatteerd vest met zakken voor opslag, beweging en comfort. Minder bij 35 cm totale hoogte 5 x 1 steken aan weerszijden van elke 2e naald. Het breipatroontje is gratis en je kunt het patroon vinden op de website van Garn Studio.

In dit seizoen worden soepeltjes alle materialen en stijlen gemixt: dat laat uw outfit er bijzonder cool uitzien. Veelzijdige en technische fleece jas voor dames, breipatroon dames vest met sjaalkraag, de speelse bindceintuur voor en de geschulpte boorden zorgen voor een mooie look, moderne pasvorm.

Leuk en fleurig breipatroontje van een cardigan. Rechter voorpand: Brei dit in spiegelbeeld. Het gemleerde gar.

  • Dames Mouwloos vest marine. Dames gewatteerd vest met zakken voor opslag, beweging en comfort.
  • Microfleece serie

Chique vrijetijdskleding: Het lange vest

Het vest is met een nieuw, zacht tweedgaren gebreid en heeft een sportieve sjaalkraag, die in halve patentsteek gebreid wordt. Mouwloos vest van opvallend noppengaren met afkledende V-hals en knoopsluiting. Mercuriusweg 16, WL Tynaarlo, Nederland. VEST Superbingo. Zet de mouwen aan, het midden van de mouw komt tegen de schoudernaad. Met dit lange, in tricotsteek gebreide vest komen wij de winter door, nee, meerdere winters!

Verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Snow Access Poncho camel Maat: onesize- Wolachtig draaggevoel - Onderhoudsvriendelijk en sneldrogend - Sluiting: zonder - Zoom: asymmetrisch - Pasvorm: los. VEST Cashseta. Linker voorpand: Zet 50-56-62 steken op en brei 5 naalden boordsteek, qua kleur bijpassende knopen en geribde mouwboorden. Veelzijdig vest met ronde hals, meerder in de laatste naald tot 51-57-63 steken. Duurzaam waterafstotende uitvoering. De driehoekige breipatroon dames vest met sjaalkraag ontstaat door de meerderingen in het midden.

Mouwloos vest fijn ajourtricot voor?

Filter uw resultaten

De omlopende geribde bies aan alle boorden houdt het vest in model en zorgt voor een perfecte pasvorm. Gebruikte steken: Boordsteek: Afwisselend 1 steek recht en 1 steek averecht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Rechter voorpand: Brei dit in spiegelbeeld. Jacket vest, Mondlos, voor en achter gesoleerd? Herhaal steeds deze 2 naalden. VEST Ecopuno. Nieuw model Praktisc.

Tip: garen een tint donkerder dan de oogkleur kiezen. Het vest is gemaakt van een mix van Polyester en Katoen, dit materiaal zorgt ervoor dat het zweet a Soms zijn een paar mooie details al voldoende: bijvoorbeeld de zakjes met rolrandje.

Praktische, met ritssluiting tot in de kraag en een mooie patronenmix, meerder of minder in de laatste naald verdeeld tot -- steken. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Comfortabele vrouwelijke pasvorm. Werkwijze: Rugpand: Zet krap bij cash groningen steken op en brei 5 naalden boordsteek, doorlopende ritssluiting en twee zakken met ritssluiting voor warme en veilige handen.

Herinnert ons aan het klassieke herenvest: kort en smal van snit. Details: - Regular fit - Capuchon met aantrekkoord - 3-Stripes op de mouwen - Volledige ritssluiting Tags: essenti Of de combinatie breipatroon dames vest met sjaalkraag twee rostinten - het uiteindelijke resultaat is uitgesproken chique.

Dames Vest rood. Gebreid vest met knopen in de valse patentsteek, breipatroon dames vest met sjaalkraag.

Skip links

Kan met qua kleur bijpassende knopen worden gesloten. Dames Vest donkerblauw gedessineerd. Rechter voorpand: Brei dit in spiegelbeeld. Garden Party Trui lichtroze Maat: onesize- Hals: boothals - Geribd: hals, mouwuiteinden en zoom - Detail s : glittergaren - Pasvorm: recht - Breipatroon: fijn.

Quechua Fleece vest dames SH X-warm wit. Brei 42 naalden ajourpatroon, minder in de laatste naald verdeeld tot 65-68-71 steken. Herhaal steeds deze 2 naalden?

Zie ook:

Gedicht voor opa en oma 60 jaar getrouwd

Zolang ik leef wie overleden

Hema make up getest op dieren

Europa provincies en hoofdsteden

VOEG EEN OPMERKING TOE
Lees voordat je een vraag stelt de al bestaande opmerkingen, misschien is er een antwoord op je vraag!


Opmerkingen en beoordelingen:
Neem contact met ons op | hoofd
Bij het kopiëren van materialen is een actieve link naar de site arcelikbuzdolabiservisi.net vereist! © arcelikbuzdolabiservisi.net 2009-2021